Poszukiwany pracownik na stanowisko: Pełnomocnik Dyrektora ds. innowacji, marketingu, pozyskiwania środków zewnętrznych oraz optymalizacji procesu
Główne zadania i obowiązki:
- Pozyskiwanie informacji o możliwych do uzyskania środkach zewnętrznych (krajowych, europejskich), rozpatrywanie w zakresie ich pozyskiwania we współpracy z komórkami organizacyjnymi Szpitala.
- Nadzór nad przygotowaniem wniosków o dofinansowanie i realizacja projektów.
- Kreowanie wizerunku szpitala poprzez przygotowanie strategii z zakresu komunikacji i polityki informacyjnej szpitala.
- Reprezentowanie szpitala w kontaktach z jednostkami sektora medycznego, urzędami.
- Inicjowanie działań na rzecz innowacyjnych projektów w Szpitalu.
- Współpraca z wewnętrznymi komórkami organizacyjnymi Szpitala, partnerami i instytucjami lokalnymi na rzecz innowacyjnych projektów i przedsięwzięć.
- Prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych dotyczących szpitala
Wymagania:
- Co najmniej 5 letnie doświadczenie na kierowniczym stanowisku w jednostkach szpitalnych
- Znajomość i doświadczenie we wdrażaniu projektów, tworzeniu strategii rozwoju
- Doświadczenie w zakresie tworzenia ośrodków badań klinicznych
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy b2b
- Ciekawą pracę i możliwość zdobywania nowych doświadczeń w zgranym zespole specjalistów
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV:
Odezwiemy się do wybranych kandydatów.
Informujemy, iż administratorem danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza z siedzibą we Wrocławiu, ul. Warszawska 2, 52-114 Wrocław. Dane osobowe Kandydatów przetwarzane będą w celu rekrutacji i nie będą udostępniane innym odbiorcom. Kandydaci posiadają prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, a podanie Szpitalowi danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji wyżej wymienionego celu. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych opisane są w ?Polityce prywatności danych osobowych? i dostępne są na stronie https://www.falkiewicza.pl/szpital/rodo - zakładka RODO.