Poszukiwany pracownik na stanowisko: Specjalista ds. budowlanych/inwestycji
Zakres obowiązków:
- Sprawowanie nadzoru ogólnego nad realizacją inwestycji w branży budowlanej oraz zagospodarowaniem terenu, w szczególności poprzez:
- Przygotowywanie wniosków o zakup zgodnie z obowiązującym Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 zł netto,
- Merytoryczny nadzór nad realizowanymi umowami z wykonawcami,
- Współpraca z Działem Zamówień Publicznych,
- Udział w spotkaniach, naradach z wykonawcami, przygotowywanie notatek służbowych, ustaleń ze spotkań w zakresie powierzonych zadań,
- Przygotowywanie protokołów konieczności w sytuacji nagłych awarii, zdarzeń związanych z bieżącą eksploatacją budynków,
- Weryfikacja protokołów konieczności przedkładanych przez wykonawców robót,
- Weryfikacja rozliczeń zadań remontowych, inwestycyjnych,
- Kompletowanie dokumentów na potrzeby Działu Zamówień Publicznych (OPZ, kosztorysy inwestorskie i specyfikacje techniczne); udział w przygotowaniu postępowań przetargowych, umów i zleceń oraz uczestnictwo w postępowaniach przetargowych w zakresie powierzonych zadań,
- Przygotowywanie zleceń na usługi, roboty budowlane, weryfikacja i merytoryczne rozliczenie wykonywanych czynności technicznych,
- Przygotowywanie pism, wyjaśnień, informacji w zakresie powierzonych zadań,
- Sprawdzanie, opisywanie i podpisywanie dowodów księgowych (faktur, rachunków) pod względem merytorycznym w zakresie prowadzonych zadań,
- Koordynacja i nadzór firm zewnętrznych w zakresie prowadzonych robót budowlanych realizowanych w budynkach szpitala oraz obiektach w trakcie remontów,
- Koordynacja umów w czasie obowiązywania gwarancji na roboty budowlane, poprzez:
- Przyjmowanie od Użytkownika zgłoszeń wad/awarii dotyczących robót objętych gwarancją, weryfikacja tych zgłoszeń a w sytuacji potwierdzenia zasadności przygotowywanie Karty Zgłoszenia Wady,
- Pilnowanie terminów wyznaczonych Wykonawcom na usunięcie wady/awarii,
- Przygotowywanie korespondencji dotyczącej realizacji umowy w okresie gwarancji
- Dokonywanie odbiorów usuniętych wad gwarancyjnych i potwierdzanie ich usunięcia w Protokole Potwierdzenie Usunięcia Wady
- Współpraca z działem technicznym w zakresie branży budowlanej; wsparcie przy tworzeniu i realizacji budżetu utrzymania technicznego oraz modernizacji obiektu,
- Prowadzenie działań zmierzających do optymalizacji kosztów utrzymania nieruchomości.
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie techniczne, preferowany kierunek: budownictwo
- Umiejętność czytania i interpretacji projektów budowlanych oraz innych dokumentów technicznych
- Znajomości procedur budowlanych, prawa budowlanego i administracyjnego, prawa zamówień publicznych
- Odpowiedzialności za powierzone zadania
- Bardzo dobra organizacja pracy, skrupulatność i terminowość
- Umiejętność pracy w zespole
- Wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- umowa o pracę na cały etat
- możliwość korzystania ze świadczeń ZFŚS, w tym z dofinansowania do karnetu sportowego
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV:
Odezwiemy się do wybranych kandydatów.
Informujemy, iż administratorem danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza z siedzibą we Wrocławiu, ul. Warszawska 2, 52-114 Wrocław. Dane osobowe Kandydatów przetwarzane będą w celu rekrutacji i nie będą udostępniane innym odbiorcom. Kandydaci posiadają prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, a podanie Szpitalowi danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji wyżej wymienionego celu. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych opisane są w ?Polityce prywatności danych osobowych? i dostępne są na stronie https://www.falkiewicza.pl/szpital/rodo